Saturday, June 01, 2013

Looking up

There is something about looking up the sky... Some ray of light coming through the trees...
It works every time: makes me happy!

Be all bad and/or grey weather... Looking up calms me down and gives me hope of better times!

And for you? What works?
----

Olhar para cima...
Tem alguma coisa em olhar para o céu, melhor ainda com árvores e um pouco de raios solares...
Funciona toda vez: me deixa feliz!

Se as coisas estão indo ruim, se o tempo está cinza e prometendo nada de bom... Olhar para cima me acalma e dá esperança de dias melhores!

E pra vc? O que funciona?

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails