Tuesday, October 20, 2009

rested...

... I know that those phones are!

hahahaha

Hope you all feel more rested than I am!
I've slept soooo short from sunday to monday... it was a horrible night! Too cold, too hot, too cold and too noise!
The constructions on the front street became a nightmare!!! And it doesn't seem like it is going to be done anytime soon... :-( sighs...
This night, even though a bit better, it was the same... plus now my head has this tension headache, that believe me or not, it came on during a pilates class and now, though less, is still making me tense...

Hope I will have a better day today... and hope the week will suddenly bloom!
Wishing all of us a rested tuesday ;-)

--------------------------------------------------------

Espero que vcs estejam se sentindo mais descançados do que eu!
Eu dormi muuuuuuuuuuito pouco de domingo para segunda... foi uma noite horrível! Muito frio, muito quente, muito frio, muito barulho!
A obra na rua onde eu moro está se transformando num pesadelo!!! E aparentemente não está nem um pouco perto de acabar... :-(
Essa noite, mesmo sendo um pouco melhor, foi quase a mesma coisa... + uma tensa dor de cabeça, que acredite em mim ou não, começou durante minha aula de pilates e ainda agora, um pouco menos intensa, continua a me perturbar...

Espero que eu tenha um dia melhor hj... e espero que a semana comece a desabroxar logo logo!

--------------------------------------------------------

Wishing all of us a rested tuesday ;-)

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails