Tuesday, June 14, 2011

Good Morning!

... well, for me is morning since 4am... at least... probably early...
Can't sleep... and apparently neither the stillinsideliitleone... who is kicking and turning non-stop...
On the bright side... Mom just brought me a delicious breakfast in bed! :-)
Who knows... Maybe I will be luck enough and able to nap a little bit after food! ;-)
----

Bom... pra mim já é dia desde as 4am... pelo menos... provavelmente antes...
Não consigo dormir... e aparentemente o aindaaquidentrodemim tb não, já que ele se mexe e me chuta o tempo todo...
Mas... pelo lado positivo, mamãe acabou de me trazer um delicioso café da manhã na cama! :-)
Quem sabe... Com muita sorte eu até consiga tirar uma soneca depois da comida ;-)
----

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails