Wednesday, May 25, 2011

sweet images

All I am craving for, right now, and since last night... is CHOCOLATE!
Oy my, oh my, How I want a delicious piece of chocolate cake!

I look and look at these images, wishing I had some covered up with chocolate strawberries, but I all I have are normal strawberries and apples...

via tumblr

... in my state right now, I am more for, "keep calm and dream away"... :-P

tumblr

Oh wow! Como eu gostaria de comer um delicioso bolinho de chocolate agora!
Na verdade, eu estou desejando comer chocolate desde ontem a noite, e NADA!

Eu olho e olho para essas deliciosas fotografias, desejando que eu tivesse uma travessa de morangos coberto com chocolates, mas tudo que eu tenho perto de mim são morangos normais e maçãs...

Ao invés do poster "Fique calma e coma chocolate" eu estou mais para a mesagem: "Fique calma e continue sonhando" :-P sighs....



A sweet day to all of you!

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails