Monday, November 14, 2011

all at the same time

Hello all!

How have you been?
Me? Busy, enjoying life! :-) enjoying my little one!

Anyhow, every now and always I take snapshots of moments I think I would like to blog about... it can take while, but eventually I do blog ;-)
So here it is, my choice of color for last week! all shades between red-purple-pink! I couldn't decide, so I've decided to put them all! :-D and how they made me smile! They looked like candy! Candy nails! :-P

Well... for this week I already decided the color I will take in: the candy pink one, wait and see ;-)

But the title "all at once" is not only for the colors of my nail polish.... is because I will also talk about shoes! Remember when I told you, a few days ago, that I bough a new pair of black ankle boots? So... it happens that together I also bought those amazing gray shoes you can see in the picture... They are soooooo confortable! I soooo love them! AWESOME!

Ok... so now I am fresh out of news, from this picture... I do have more, but where is the fun of dumping it all at once? :-P so again... wait and see!

Have a lovely begin of week!

xx,
A.
----

Ola queridos!

Como vcs estao?
Eu ando super ocupada, curtindo a vida! :-) curtindo meu anjinho!

Ainda assim, de qd em sempre eu tiro algumas fotos de momentos que eu acho que eu va querer blogar sobre em algum momento no futuro.... mesmo que esse momento demore, alguma hora ele chega ;-)
Entao, o momento de hj eh sobre a minha escolha de esmalta na semana passada! como eu nao conseguia decidir que cor usar, eu acabei usando todas as cores entre vermelho-roxo-rosa! :-D e como esse arco-iris me fez sorrir! minhas unhas pareciam balas! :-P
Bom... para a semana que estar a comecar eu ja sei que cor eu irei usar, rosa bala (ta na foto) espere e veja ;-)

Mas muito bem... o titulo do post nao tem so haver com meus esmaltes... mas tb com os assuntos em pauta... sim, assuntoS! Presta atencao no meu par de sapatos na foto! NOVOS!!!! :-)
Lembram qd eu disse, ha uns dias atras, que eu havia comprado um par de botas pretas... bom, eu tb comprei, no mesmo dia, esse par cinza! E como valheu a pena! Eles sao super confortaveis!!! DELICIOSOS!!! Estou completamente apaixonada!

Ok... agora eu esgotei os assuntos ligasdos a essa foto... entao vou ficando por aqui... e guardando novidades para posts futuros ;-) espere e veras!

Tenham uma otima semana!

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails