Sunday, November 06, 2011

The time of my life!

There is nothing that makes me happier than spending time with my baby! Playing around, cuddling up and making him laugh!

Today couldn't have started better! Raphael came to wake me up! ... well, as he doesn't crawl yet, his dad had to help ;-) (luck little boy, he i the only person able to wake me up, at any time of the day and be received with smiles! The only one! I really like my sleep! But like in him best! :-D)
So... I can happily say that today started very perfect! Playing around with my little one, and now reading some blogs and books (I am a chaotic reader, all at the same time...), in bed, sipping tea, with a sleepy baby by my side!

Life is good!

Have a lovely one everyone!
----

Nao ha nada nessa vida que me deixe mais feliz do que estar ao lado do meu menininho! Brincando com ele, abraco, abraco, e o fazendo rir!

Hj o dia nao poderia ter comecado melhor! Raphael veio me acordar pela manha!... bom, como ele ainda nem engatinha, o pai dele teve que traze-lo ;-) (menino de sorte, ele eh a unica pessoa capaz de me acordar a qq hora do dia e ser recebido com um sorriso! O unico! Eu gosto e prezo pelo meu sono! Mas eu gosto mais do Raphinha! :-D)
Entao... eu posso dizer que definitivamente hj o dia comecou 10 Brincando com meu filhote, e agora aqui, sentada na cama, lendo livros e blogs (sim... tudo ao mesmo tempo... eu leio caoticamente e gostos!), bebendo cha e com o Raphinha do meu lado!

A vida eh boa!

Tenham um delicioso domingo!
----

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails