Wednesday, February 03, 2010

because pink makes me smile! (special valentine edition)


Valentine's day is just around the corner...
And I for one just love any kind of LOVE celebration + pink, red and hearts... :-)
So, I couldn't not post here about these lovely Valentine deserts made by Amy Atlas, once I started to read over and over all around the blog network!

It really does look sweetly delicious!

Thanks to Jennifer (from Made by girl) and to Liana (from Mixed Plate) for introduce me to the lovely work of Amy.
-----------------------------

O dia dos namorados aqui na Europa tá quase chegando (dia de São Valentim)...
E eu sou daquelas que adora celebrar o AMOR + rosa, vermelho e corações... :-)
Então, eu não podia deixar de postar aqui sobre essa mesa de sobremesa feita pela Amy Atlas, uma vez que eu comecei a ler aqui e acolá na rede de blogs!

Realmente parece uma doce delícia!

Obrigada à Jennifer (do Made by girl) e a Liana (do Mixed Plate) por me introduzir ao lindo trabalho de Amy.
-----------------------------

xx,
A.

1 comment:

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails