Thursday, March 11, 2010

inspirations



Originally uploaded by Precious pixel
Hello my dears,

How are you all doing?
I am a wreck! I am soooo sick those last days :-(
Got a flu over the weekend, with fever and that comes in the package.... Stayed days in bed, and what is worse, even when I could get out of bed I was obliged to stay in it since the rest of the house is a complete caos!! hahahaha

I don't even know why I am laughing... might be the fever still...

So today I though I was getting better, plus I was getting sicker from staying in all day long so I've decided to get out of the house and go to work (but first grab a lunch somewhere cause I NEED food!)... but I am starting to regret such decision! sighs...
In any case, here I am, the day is beautiful and food was great!

Anyhow, going to a brighter subject now ;-)
On saturday, between brunch and getting a flu, I managed to do some good shopping (which I promise to post pics of my fabulous purchases in here later on ;-) ) and got me some fabulous books about fashion, style and interior decor + creativity inspirational.
I think is time to re-invent myself!
Not that I don't like my style or myself! Oh no! I love my style! I am in love with me (yeah, I try not to show too much, but I do! :P)
Anyhow, I want to boost my creative side and soon I hope you will notice some more inspirational in here too!

Lots of love and healthy to you all!
-----------------

Olá meus queridos,

Como vcs estão?
Eu estou péssima! Estou dodoi :-(
Peguei um resfriado com febre e tudo mais que pacote tiver direito... Fiquei de cama, e o pior que mesmo quando eu consegui me mover para fora da cama eu não podia sair do quarto pq o resto da casa está um verdadeiro caos! ahahhaha

Eu nem sei pq é que eu estou rindo... deve ser a febre...

Então hj eu acordei melhor e resolvi sair de casa... péssima idéia... já estou me sentindo mal de novo...
Mas em todo caso, aqui eu estou, o dia está lindo (até eu ter terminado a parte em inglês, pelo menos...) e a comida ótima!

De qq maneira, mudando para um assunto mais agradável ;-)

Sábado, entre brunch e resfriado, eu fiz umas comprinhas (das quais eu prometo fotos logo logo) e comprei fabulosos livros sobre moda, estilo e decoração + inspiração para uma vida mais criativa!

Acho que é hora de eu me re-iventar!
Não que eu não goste do meu estilo, EU AMO o MEU estilo! (talvez vcs não tenham percebido :P) De qq maneira, eu quero ativar o meu lado criativo e espero que logo logo vcs comecem a notar algumas inspirações novas por aqui tb!

Beijos e saúde para todos!

-----------------

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails