Sunday, March 14, 2010

Love Curtains

This is just a sneak peak of the curtains in the bedroom...
Better pictures will follow in a future, hopefully soon enough!

It was a present of my parents and grand-parents! My granny made it and I choose the fabric with mom in january!

Love it!!!
:-D
----

Essa eh so uma espiadinha de como as cortinas estao ficando no nosso quarto. Logo, logo, eu espero, postarei fotos mais detalhadas!

As cortinas foram presente dos meus pais e dos meus avos! Vovo foi quem fez! Eu e mamae saimos juntas, para escolher o tecido delas, em janeiro!

Amei!!!
:-D
----

xx,
A.

-------------------

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails