Tuesday, February 08, 2011

Lovely baby Etsy of the day

Cores fortes sendo o centro das atenções essa semana! Além do amarelo, tb estou apaixonada pelos tons de verde... até me dei um chapeuzinho verde de presente ;-)

Como eu não conseguia me decidir qual dos dois era o mais fofo para o achado Etsy de hj, resolvi postar os dois mesmo!

Fofura total né não?!

sapatinhos aqui, cobertura de fraldinha aqui
baby shoes here, diaper cover here

Strong colors is my main focus point of the week! Besides yellow, I am also very in love with green... I even gave myself a lovely green hat for spring ;-)

As I couldn't decide which one was the cutest one for the lovely etsy of today, I've decided to post both!

Cute, isn't it?!

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails