Tuesday, October 11, 2011

Golden!

Hello!

Yes, I know... just yesterday I was talking about how much in love I was with the dark pink 5th avenue from Colorama and today I am posting my shining golden nails! :-P
What can I say? I am an addict for nail polish!
And as I told you yesterday, I was using those nail polish for over 2 weeks straight! :-O I needed a change ;-) So when I saw this golden shade I had to get it and use it right away!

I am sorry, right now I don't remember the name, all I can tell you, is that it is from gosh! I already posted, some time ago, a metalic green I have from the same brand.
But do not worry! Soon enough I will be showing you the rainbow of colors I bought for me yesterday ;-) and so you I will also share the name!

Now, I am going home to hug my little one! :-D
laters!

xx,
A.
----

Ola!

Sim, sim... eu sei... ontem mesmo eu estava falando para vcs sobre todo o meu amor pelo rosa escuro 5a avenida da Colorama e hj eu estou desfilando com um douradinho basico nas unhas! :-P
O que eu posso dizer? Eu sou viciada em esmaltes!
E, como eu disse ontem para vcs, eu ja estava com aquele rosa ha 2 semanas! :-O eu precisava de uma mudanca ;-) entao, qd eu vi esse esmalte dourado eu TIVE que sompra-lo e usa-lo na mesma hora!

Eu sinto muito, mas eu nao lembro o nome do esmalte... por hora, tudo que eu posso dizer eh que ele eh da gosh! Mas nao se preocupe, logo em breve eu estarei postando aqui o arco-iris de cores que eu comprei ontem, ai eu dividirei com vcs os nomes!

Mas agora, tudo o que eu quero eh chegar em casa para os bracos do meu pequeno principe! :-D
ate mais!

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails