Wednesday, October 12, 2011

HOT!

I wish it!

The weather here is going down the hill... is rain every other day, if not every day... brrrr... cold temperatures arriving, soon this fall will be annoying enough to be announcing winter...

But... lets talk nail polish! No! I didn't change my color already... I have different colors on my toes... RED! (no name for now, sorry...) from gosh too! :-)
As I told you yesterday I bought me a rainbow of new colors and I really wanted to try out those red ones... I usually don't do my nails during fall... I mean, I do them, I just don't paint them... because even though is warm enough inside the house that I still do not need the heating on, is cold enough that I am always using my home boots... Plus, even though I use sandal with socks in spring when not warm enough (I know... I know...) in fall NEVER, since it rains like crazy!

So... what do you think? Cute too ah?! :-)
Love to do my nails!!! :-D
And you? Do you do your nails or go out for it or don't even care? Have any preferred colors?

A Good Mornng to us all!

xx,
A.
----

HA! Bem que eu estou sonhando com calor!

Mas o climas aqui vai de mal a pior... Chove dia sim, dia nao... isso se nao estiver chuvendo todos os dias... temperaturas caindo... logo, logo esse outono vai deixar de ser gostoso, para ficar bem irritante enquanto anunciando a chegada do inverno...

Mas vamos ao que interessa... esmaltes! Nao! Eu nao mudei de cor tao rapidamente... eu tenho cores diferentes nas maos e nos pes... VERMELHO! (esqueci o nome...) da gosh tb! :-)
Como eu falei ontem, essa semana eu comprei um arco-iris de cores novas... eu geralmente nao faco minhas unhas dos pes no outono, quero dizer, eu faco, so nao pinto... o clima dentro de casa eh quente o suficiente que eu nao preciso ligar o aquecimento, mas frio o suficiente que eu preciso usar minhas botinhas de casa :-) e mesmo que eu me permite usar sandalias com meias na primavera, qd nao esta quente o suficiente ainda (eu sei... eu sei...), no outono, com tanta chuva, eh impossivel usar sandalias...

Entao... voltando a cor... O que vc acha? Lindo ne!? :-)
Eu amo fazer minhas unhas!!! :-D
E vc? Gosta de fazer as unhas? ou nao eh a sua? Prefere ir ao salao? (eu sempre vou ao salao qd estou no Brasil... mas eu GOSTO de fazer as minhas unhas tb!)

Uma Bom Dia para todos nos!

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails