Thursday, April 22, 2010

Horto (pictures of the day)

I just LOVE to take pictures looking up
Eu simplesmente AMO tirar fotos olhando para cima


A nice view to invite you in
Uma vista convidativa

Hello everyone!

Since today is Earth's day I've decided to make a green post.
No, I am not going to talk about what you should do to have a greener life and save the planet. I think we hear enough about it already... (and I am short in time to make a nicer post...)

I should've left has hours, but I spent a huge amount of time fighting with my browser and the latex program and I am still here, sitting in the same place since I've started breakfast... with a cold tea in my hands...

But, don't mind me... and since I am late anyway, I've decided to share those nature pics I've done in April 2006, when I still lived in Rio and some friends were over to visit the city (for the first time). Those pictures were taken on our way to a waterfall at the Horto.

To all a very nice thursday,
----

Olá!

Já que hj é o dia da Terra, eu decidi fazer um post verde.
Não, eu não vou falar como nós devemos ou não agir em ordem de salvar o planeta. Acho que já escutamos o suficiente por aí afora... (e eu estou sem tempo para um post mais elaborado...)

Eu passei a manhã toda brigando com o meu browser e o meu latex e ainda estou sentada no mesmo lugar desde que eu comecei a tomar o café da manhã... agora com uma xícara de chá frio nas mãos...

Mas não se preocupem comigo... e já que eu já estou atrasada mesmo, decidi dar uma paradinha aqui para dividir com vcs umas fotos que eu tirei em Abril de 2006, quando eu ainda morava no Rio, e alguns amigos estavam por lá, fazendo uma visitinha e conhecendo a cidade (pela primeira vez). Essas fotos foram tiradar durante um passeio até uma das cachoeiras no Horto.

Uma boa quinta-feira para vcs,
----

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails