Thursday, April 22, 2010

time machine


sooo small
Originally uploaded by ana_assisjesus
Well, as I have lots of me in my laptop (work, fun and personal files related) I though it was time for me to get some serious backup done ;-)
So I've bought me an external driver and activated it through the apple Time Machine.

Well, enough of details... I am here just to show you how small it is (and cute! well, mine is black, but I do like black, plus the green was sold out and there was no pink version)

Isn't it amazing? :-P
(LOL)
----

Bom... já que eu guardo muito sobre minha vida na minha laptop (trabalho, diversão e arquivos pessoais) eu achei que já era mais do que hora de fazer um backup sério por aqui ;-)
Então eu compre um HD externo para ativar na Máquina do Tempo do meu mac.

Mas... vamos deixar para lá os detalhes e ir ao que interessa... Vim aqui só para mostrar para vcs como essa maravilha é pequenina (e fofa tb! bom, é pretinho básico, mas sempre estiloso, e eu gosto... e no mais o verde estava em falta e não existe rosa)

Não é sensocional?! :P
(LOL)
----

I am tired... I am taking off, see you tomorrow, (tô cansadinha, fui...)
xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails