Saturday, October 16, 2010

Coco Rocha's apartment

After seeing Coco's apartment in almost every deco blog I follow I've decided I couldn't let it pass, and chose my favorite bits ;-)

You can see more at Vogue Gallery and also a short movie (very cute) or her wedding at "Coco getting married via Studio da Lu".
----

Depois de ver fotos do apartamento da Coco Rocha em quase todos os blogs de decoração que eu sigo, eu decidi escolher as fotos que eu mais gostei de dividi aqui com vcs ;-)

Vcs podem ver mais fotos @ Vogue Gallery e assistir a um curta do casamento dela no "Coco getting married via Studio da Lu".


eu simplesmente amei essa composição!
Eu gostei de tudo, da cadeira amarela, do vestido de oncinha, das jaquetas...
----
I've loved this pic! Everything on it, from the yellow chair, to the jackets...

I love cute desks...
Amo escrivaninhas fofas...

... e eu achando que tenho muita maquiagem... HA
amei as cores! :-D
----
... and here I am thinking that I have too many make up... HA
I've loved the colors! :-D

pavão misterioso... ;-)

xx,
A.

Vogue Gallery

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails