Tuesday, October 12, 2010

Feliz dia das crianças!!!

porquê eu sou a enterna criança de duas pessoas maravilhosas!
porquê eu tenho cachinhos ;-)
e porquê está friiiiiio!
disponível aqui
----
because I am the eternal kid of two wonderful persons!
because I have curls ;-)
and because it is coooold in hete!
available here

Hoje é dia das crianças no Brasil! :-D

É um dia delicioso quando vc é criança. É o seu dia! (se bem, qd se é criança, todo dia é seu dia ;-) ) Você ganha presentes e passa o dia a toa, curtindo os brinquedos e se divertindo com a família... Eu tenho lembranças maravilhosas dos meus dias da criança! :-)

Também é um dia maravilhoso se vc não é criança... a energia positiva no ar é palpável...
E tenha vc criança ou não, celebre esse dia, pois tb é o seu dia... pq para alguém vc sempre será uma criança! ;-)

Então um ótimo dia para todos nós!
----

Today is children's day in BraSil! :-D

It is a delicious day when you are a child. It is your day! (though, when you are a kid, everyday is your day ;-) ) You get to win gifts and spend the day just enjoying the new toys and having fun with your family... I have wonderful memories from my children's day time! :-)

It is also a wonderful day if you are not a kid anymore... the positive energy is practically palpable... And even if you have no kids, celebrate this day, because it is also your day... because for someone you will always be a child! ;-)

So, a wonderful day for all of us!
----

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails