Thursday, October 07, 2010

My closet!

Hello!

Do you miss me? I sure miss my blog! :-D and blogging and reading blogs... but when I am out of work I just want un unplug!

Anyhow, I can't stay away for too long! ;-) and here I am to share with you my closet!
I've posted here quite a few pics of dream closets but never mine...
Is not a walk in but is ALL mine! 3 full doors! (hubby has its own too)
And just to make my mom happy, all my hangers are the same: wood!

New! Take a look at the shoe boxes from ikea! (it doesn't fit all my shoes, but make my favorite ones all organized :-) )

Ahhhh my closet makes me smile!
Have a lovely evening!
Till soon ;-)
----

Ola!

Vcs sentiram a minha falta? Eu definitivamente senti saudades de blogar! :-D ... mas a verdade eh q qd eu saio do trabalho, tudo o que eu quero fazer eh me desconectar!

Anyhow, eu nao consigo ficar muito tempo longe daqui! ;-) e aqui estou para dividir com vcs o meu armario!
Eu ja postei algumas fotos de closets maravilhosos por aqui, mas nunca do meu...
Nao eh nenhum *walk in* mas eh TODO meu! 3 portas so minhas! (o maridao tb tem as deles)

E so pra deixar mamae contente, olha so todos os cabides iguaizinhos: madeira!

Novidade! Olha so que fofura essas caixas de sapato da ikea! (esses nao sao todos os meus sapatos, mas ja ajuda a deixar os meus favoritos organizadinhos :-) )

Ahhhh meu armario me faz sorrir!
Uma boa noite!
Ate mais! ;-)
----

xx,
A.

-------------------

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails