Tuesday, October 19, 2010

more hiking boots



Now I have a reason to not only wish for the hiking boots I've posted tomorrow, but I can in fact start shopping for one!
Yesterday, while I was running to go to work, I've noticed my awesome black boots were damaged... :-( I had to come back home and change shoes, as I didn't wish for being shoeless and cold (and ended up with a horrible outfit match...)
... but... not all is bad, I CAN shop!

... so I'm starting a fist "online shopping" for them... (at least in my mind :-P )
Those above are my favorite ones!
----

Agora eu tenho uma sólida razão para transformar o meu desejo pelas botas que eu postei ontem em compra de verdade!
Ontem, enquanto eu corria de casa para a estação de trem, eu reparei que minha lindas botas pretas estavam completamente acabadas... :-( de fato, eu tive que voltar para casa e trocar de sapato, já que eu não queria acabar descalça e com frio (e eu acabei foi com uma combinação de sapato e calça horríveis...)
... mas... nem tudo é ruim, eu POSSO ir as compras!

.... então começando pelo estágio de "compra online" (pelo menos na minha cabeça :-P )
Acima, vc pode ver as minhas prediletas!
----

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails