Saturday, July 31, 2010

Fabulous Weekend


Hello my dears!

How are you doing? How was your week? Any plans for the weekend?
The week was great and sooo busy! I am here for a week and a half and it feels like I am here for a month already :D

Today was beach day and now I am sooo tired! I am looking forward for some "brigadeiro de colher" and a good movie on TV to rest!

Have a fabulous weekend!
See you next week ;-)
----

Olá meus queridos!

Como vcs estão? Como foi a sua semana? Algum plano para o final de semana?
A minha semana foi ótima e tão cheia! Eu estou aqui faz uma semana e meia e parece que já estou aqui faz um mês :D

Hj foi dia de praia e eu estou tão cansada! Tudo que eu quero agora é comer um brigadeiro de colher e relaxar vendo um filmezinho na TV!

Tenham um fabuloso final de semana!
Até a próxima semana ;-)
----

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails