Friday, July 16, 2010

a lovely friday to everyone!


details
Originally uploaded by ana_assisjesus
Hello, hello.

How are you doing?
I am on vacation, so I've been lazying around ;-)
Plus, tonight I am going to watch "Os Mutantes" (google for it, and hear some songs, you will like it ;-) or at least has some fun). I am sooo looking forward to it!

Weds, I was caught in a heavy rain, and was soaked wet! Had to cancel all my plans and go back home... and now I am fighting an annoying cold... :-( my ears are hurting...
I sooo don't wanna fly with a cold, is headache and clogged ears for hours and hours... :-(

Go away cold, go away!

For the rest, all in peace, all is happiness!
Have a lovely friday everyone!
----

Oi, oi.

Como vcs estão indo?
Eu estou de férias, então estou a toa, como o diabo gosta ;-) (alguém lembra dessa música ou sou só eu?)
E mais, hj à noite eu vou ao show do Mutantes! AHHH!!! :-D Can't wait for it!

Quarta-feira agora eu fiquei horas debaixo de uma chuva fortíssima, fiquei ensopada esperando um ônibus que foi tragado por um buraco negro e acabei cancelando todos os meus planos e voltando para casa... e agora estou lutando contra uma gripe que está querendo se instalar... o ouvido já tá até doendo...
E eu tão não quero viajar com gripe... vai ser dor de cabeça e ouvido fechado, estalando por horas... :-(

Vai embora gripe, vai embora!

No mais, tudo em paz, tudo é só alegria!!!
Tenham uma ótima sexta-feira!
----

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails