Tuesday, July 20, 2010

Rio de Janeiro


Olá meus queridos!

Como foi o final de semana de vcs?
O meu foi ótimo e bem cheio, visitando amigos e familiares e domingo eu vim para o Rio.
Cheguei ontem pela manhã e estou virando minhas 5 horas de diferença. ;-)

Essa sexta-feira é meu aniversário, então se preparem para fotos na próxima semana ;-)

Um beijo para todos vcs!
(e uma ótima semana!)
----

Hello my dears!

How was the weekend?
Mine was great and very busy, visiting friends and relatives and by sunday evening I was flying to Rio.
I've arrived yesterday and now I am readjusting my 5 hours of difference.;-)

Tis friday is my birthday, so get ready for pictures coming in next week! ;-)

A kiss to my readers!
(and a great week!)
----

xx,
A.

2 comments:

  1. Have a lot of fun, sis, and say hi to your family for me. Enjoy!!
    Kisses!

    ReplyDelete
  2. love u back! love ur blog!

    ReplyDelete

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails