Thursday, May 06, 2010

because pink makes me happy!



Originally uploaded by onlb06s
... and because I am still in the search for a bit of inspiration...

What a lovely picture... pink on midnight (that's how I would call it...)
I would love to have such a big and pink blossom tree close to my house (in fact, I secretly hoped that the tree in the back of my garden would be a gorgeous blossom tree, even though I knew it wasn't...) so I could stroll my way to it, sit comfortable and let the inspiration flow...
----

... e porque eu ainda estou a busca de um pouco de inspiração...

Que foto adorável... rosa na meia-noite (é como eu a chamaria...)
Eu adoraria ter uma árvore dessas aqui pertinho de casa (na verdade, secretamente eu esperava que a árvore no meu quintal fosse uma árvore de flores, mesmo sabendo que não...) para que eu pudesse passear até ela, sentar e deixar a inspiração fluir solta...

xx,
A.

1 comment:

  1. Oi Ana, a natureza não cansa de surpreender!

    ReplyDelete

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails