Wednesday, May 05, 2010

Lovely Etsy of the day!


Everyone who follows me for sometime knows I am not a fan of bugs, but... I do some exceptions... like to ladybugs (as long as they don't come inside the house), butterflies (which I am wishing to have a few more in my garden) and dragonflies (I don't know why, but I am just crazy about them!)

So here is a little something to join the color of the week, with the lovely etsy of the day and a little passion of mine....
----

Todo mundo que me segue por um certo tempo sabe o quanto eu desgosto insetos e similares, mas... eu abro algumas exceções... como por exemplo joaninhas (contanto que elas não venham para dentro de casa), borboletas (e eu estou torcendo para ter várias passeando pelo meu jardim) e libélulas (eu não sei porque, mas eu simplesmente sou louca por libélulas!)

Então aqui está um pequeno achado unindo a cor da semana, a fofura etsy do dia e uma certa paixão minha...

xx,
A.

2 comments:

  1. very good blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    ReplyDelete
  2. Com eles, nós nos sentimos voando!

    ReplyDelete

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails