Friday, May 07, 2010

Lovely Etsy of the day!


I just LOVE arabesques!

Yesterday I was dreaming about a blossom tree, just down a road from my house...
Today I am thinking about the possibility to have your own dreamy tree... because those swirls are just sooo dreamy...

... stay tuned for next week color of the week and related etsy finds ;-)
----

Eu simplesmente AMO arabescos!

Ontem eu estava sonhando com uma linda árvore cheia de flores, só seguindo alguma estrada de minha casa...
Hj eu estou pensando na possibilidade de ume árvore dos sonhos... porque essas ondas são tão sonhadoras...

... fique atenta para a cor da próxima semana e os achados fofos no site da etsy ;-)

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails