Sunday, May 23, 2010

more of me


Well, I said that I was going to share with you some of my drawing projects and deal is a deal (as Sawyer would say.)

So, I've been organizing my "virtual" life and here you can find my personal gallery... It is a new blog just devoted to my arabesques drawing passion.
There is a link for it on the side bar and at the top bar...
Please go check it out and tell me what you think ;-)

In a related topic, besides my personal blog and now my design gallery (and my twitter and flickr, because I don't count facebook and orkut) I now have a tumblr page here, where you can find my finds, things that just makes me smile...
The link is also at the side bar.

Hope you all had a lovely weekend!
I know I had ;-)

----

Bom, eu disse que ia dividir com vcs alguns dos meus desenhos e acordo é acordo (como já disse meu "amigo" Sawyer.)

Então, eu passei o final de semana organizando a minha vida "virtual" e aqui está o endereço da minha galeria pessoa... É um novo blog dedicado apenas a minha paixão por arabesos.
Na barra lateral e no topo você encontra o link para ele...
Passa lá para dar uma olhadinha e me diz o que vc acha ;-)

E por falar nisso, como se não bastasse meu blog, minha nova galeria (e o twitter e o flickr, pq eu não conto com o orkut e o facebook) eu resolvi abrir uma conta no tumblr para armazenar as maravilhas que eu acho por ai e me fazem sorrir...
O link tb está na barra lateral.

Espero que vcs tenham curtido muito bem o final de semana!
Eu sei que eu curti ;-)

xx,
A.

2 comments:

  1. Que privilégio...de pernas pro ar no quintal, melhor dizendo jardim,pois já está replto de plantas, e para completar um refresco de uva!
    Ou seria uma sangria!?

    ReplyDelete
  2. Relaxing... How fabulous !x

    ReplyDelete

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails