Sunday, May 02, 2010

Picture of the day!


nespresso
Originally uploaded by ana_assisjesus
We bought a Nespresso machine!

Now I am addicted to coffee again! Something that usually happens only when I am in BraSil (because is too hot for tea, and because my father makes an awesome coffee) or when I decided to try t cut off coca-cola caffeine...
----

Nós compramos uma Nespresso!

Agora eu estou viciada em café de novo! E isso geralmente só acontece ou quando eu estou no Brasil (porque é quente demais pra beber chá, e porque meu pai faz um cafezinho delicioso) ou quando eu resolvo parar de beber coca-cola...

xx,
A.

No comments:

Post a Comment

Hello!
I would love to hear what you think. Lets chat :-)
----
Ola!
Eu adoraria ouvir o que vc achou sobre este post. Vamos conversar :-)

xx,
A.

Related Posts with Thumbnails